قرعه‌کشی مناظره‌های انتخاباتی 48ساعت پس از اعلام صلاحیت‌‎ها

تهران (پانا) - عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی داوطلبان در صدا و سیما در فاصله ۴۸ ساعته پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قرعه‌کشی مناظره‌های انتخاباتی 48ساعت پس از اعلام صلاحیت‌‎ها

به گزارش صداوسیما، سیداحسان قاضی زاده هاشمی درباره قرعه کشی مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری افزود: طبق قانون در ارائه امکانات تبلیغاتی به نامزد‌ها، هیچ تبعیضی نباید باشد و همه نامزد‌ها باید از این امکانات به طور عادلانه و برابر استفاده کنند.

وی ادامه داد: به مردم قول می‌دهیم که امسال حجم متنوعی از برنامه‌های معرفی نامزد‌های انتخاباتی را در تلویزیون، رادیو و فضای مجازی خواهیم داشت.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اقدامات ترکیبی و بستر‌های متنوع و گوناگونی در همه رسانه‌ها برای نامزد‌های انتخابات پیش‌بینی شده است تا بتوانند افزون بر معرفی خودشان، برنامه‌ها و عملکردشان را توضیح دهند.

قاضی زاده هاشمی همچنین گفت: قرعه کشی برنامه‌های انتخاباتی در صدا و سیما در فاصله ۴۸ ساعته پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها تا آغاز تبلیغات برگزار می‌شود و بنا داریم این مراسم به طور زنده و مستقیم پخش شود.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تاکنون درباره مجری مناظره‌های انتخاباتی در کمیسیون، تصمیمی گرفته نشده است افزود: جمع بندی کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این است که بتوانیم مناظره‌های بسیار قوی انتخاباتی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار