در برگزاری امتحانات حضوری سلامتی دانش‌آموزان حائز اهمیت است

ورامین(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات حضوری پایه دوازدهم، نهم و هنرستان ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
در برگزاری امتحانات حضوری سلامتی دانش‌آموزان حائز اهمیت است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیرمحمدی، رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات حضوری را عامل مهمی در سلامتی دانش‌آموزان دانست.

او در تشریح این خبر گفت: افزودن تعداد حوزه‌های اجرای امتحانات، اختصاص تعداد حداقلی دانش‌آموزان به حوزه‌ها و رعایت فاصله دو متری برای هر دانش‌آموز در جانمایی صندلی‌های آزمون دال بررعایت مهمترین اصول پروتکل بهداشتی در زمان برگزاری آزمون‌ها دانست. لزوم استفاده از ماسک برای تمامی عوامل اجرایی و دانش‌آموزان نیز از دیگر مواردی است که به رعایت آن در حوزه‌های امتحانی اهتمام است.

امیر محمدی تصریح کرد: در هر حوزه اتاق قرنطینه‌ای برای دانش‌آموزان مشکوک به ابتلا به کرونا در نظر گرفته شده است تا سلامتی دانش‌آموزان دیگر به مخاطره نیافتد.

محمدی در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد: با تفاهمات انجام شده بین آموزش و پرورش و شبکه بهداشت ۲۵ مراقب و ناظر بهداشتی هر روزه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محیط آزمون را قبل و حین اجرای آزمون‌ها را رصد می‌کنند.

این مقام این مقام مسئول همچنین در ادامه افزود: با نصب تراکت‌ها و پوسترهای حاوی پیام‌های بهداشتی در محیط حوزه و ارسال فایل آموزشی نیز به آموزش رعایت بهداشت فردی دانش‌آموزان پرداخته‌ایم.

مدیر اداره آموزش و پرورش ورامین در ادامه از اولیا خواست ضمن تاکید و الزام فرزندان خود به رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله اجتماعی با دوستان و همکلاسی‌ها در قبل و بعد از امتحان با برنامه‌ریزی در رفت و آمد مانع ازدحام فرزندان خود در محیط مدرسه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار