مامور قلابی در جنت آباد دستگیر شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور 3 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مامور قلابی در جنت آباد دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر گفت: در پی مرجوعه‌ای قضایی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی با عناوین جعلی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 138 جنت آباد قرار گرفت. تیم عملیات کلانتری 138 با بررسی‌های انجام شده و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم که با جعل عنوان مامور نهادهای دولتی و انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود در بازجوئی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و اخاذی از 5 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 3 میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست که با رعایت هشدارهای انتظامی و پاسخ ندادن توضیحی از مسائل قانونی خود به افرادی که به عنوان مأمور به آنان مراجعه می‌کنند در صورت مواجهه با چنین افرادی در خواست رویت کارت شناسایی و حکم ماموریت کنند و در صورت امتناع مامور مراجعه کننده مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 یا مرکز فوریت‌های بازرسی 197 اعلام دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار