خرمشهر چگونه آزاد شد؟

تهران (پانا) - برنامه «گفتاورد» از رادیو تهران، دوشنبه 3 خرداد، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
 خرمشهر چگونه آزاد شد؟

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛«گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور از رادیو تهران که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 12 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.
برنامه گفتاورد دوشنبه 3 خرداد، به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر به اهداف و رمز و رازهای موفقیت در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر می پردازد.
چهارشنبه 5 خرداد، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان برنامه گفتاورد از رادیو تهران با مضمون جایگزینی مجازات های دیگر به جای حبس روی آنتن می رود. گفتنی است؛ برنامه گفتاورد شنبه 8 خرداد، به موضوع جمعیت اختصاص یافته است.
در برنامه گفتاورد رادیو تهران، دکتر امیر دبیری مهر با دعوت از کارشناسان به تحلیل و بررسی موضوع های مطرح شده می پردازد.
برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه کنندگی ساناز باقری و با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای زوج پخش خواهد شد.
مخاطبان می توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند.
شنوندگان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار