تفاهم نامه‌ ساخت مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی وکیلی ۱۰۰، امضاءشد

نیشابور (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش نیشابور از امضای تفاهم نامه ساخت مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی وکیلی ۱۰۰ توسط خیر نیک اندیش، عبدالرضا وکیلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه‌ ساخت مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی وکیلی ۱۰۰، امضاءشد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، محمد ولی ایروانی این حرکت خداپسندانه را منحصر به فرد دانست و گفت: در این تفاهم‌نامه، زمینی به مساحت 32 هزار و 500 متر مربع جهت ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی کشور با عنوان مجتمع وکیلی ۱۰۰ با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال آماده شده است.

وی افزود: در این مجتمع، مجموعه های آموزشی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی حرفه‌ای، سالن ورزشی و زمین های ورزشی روباز، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات چند منظوره، کتابخانه و آزمایشگاه در زیربنای به مساحت 13 هزار مترمربع واقع در بلوار پژوهش جنب هنرستان کشاورزی با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت ۵۰% ساخته خواهد شد و انشاالله در مهرماه 1401 به بهره‌برداری کامل می رسد.

این مقام مسئول اظهار کرد: مدرسه وکیلی ۹۹ نیز با مساحت ۵ هزار متر مربع، شامل ۲۲ کلاس و یک سالن ورزشی اختصاصی است که به عنوان هنرستان تیزهوشان دخترانه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال احداث خواهد شد و پیش بینی می کنم این هنرستان دخترانه نیز تا مهرماه سال ۱۴۰۱ به افتتاح و بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار