رأی اولی؛ اولین گام حضورسبزت را در جامعه‌ سیاسی پاس می‌داریم

زنجان (پانا) - حضور سبز رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی امسال حماسه‌ای دیگر را برای کشور ایران رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رأی اولی؛ اولین گام حضورسبزت را در جامعه‌ سیاسی پاس می‌داریم

رأی اولی عزیز، انتخابات برای شما همان حکم جشن تکلیف نه سالگی را دارد، اینجا شما بر بلوغ فکری دست یافته‌اید و ما بسیار خرسندیم که سالانه نسل جوانی با گام‌های استوار و سرنوشت ساز را در میانمان شاهدیم.

حضور سبز رأی اولی‌های کشور در انتخابات درخشش و زیبایی می آفریند. سهیم شدن آنها در آیندهٔ کشور و انتخابشان برای آینده‌ روشن فردا و تصمیم گیری در همه‌ مسائل کشور برای اولین بار حال و هوای متفاوتی دارد. رای اولی‌ها چه خوش خوشانه جوهر تیره‌ قلم را در دل کاغذ سفید می‌چکانند تا پاسدارند قطره‌های چکیده شده‌ شهدا را و خواری نقش زند بر چشم دشمنان این مرز و بوم.

اینها همان خردسال سال‌های پیش‌ هستند که سالها با شوق، کاغذ والدین را در آغوششان به صندوق می‌انداختند و امروز خود با افتخار حضور سبزشان را بر رخ دشمنان می‌کشند و با رأیشان که تأثیر شگرفی بر سرنوشت کشور دارد بازی را به نفع ملت ایران می‌برند.

خوشا به حال شما رأی اولی‌ها که دستان سرنوشت‌سازتان با انتخاب صحیح آینده‌ سراسر زیبا و جلال را در دل خاطرات کشورم ثبت می‌کند.

جوانان رأی اولی امسال در سرنوشت کشور شریک هستند. آنها پای در جای شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذارند تا در پیشرفت کشور شریک باشند.

این جوانان پر از امید، کمی تردید دارند. تردیدی از آنکه آیا رئیس جمهور جدید کشور حلال مشکلاتشان می‌شود یا نه؟ آیا رئیس جمهور جدید کشور برای حل مشکلات مردم اقدام می‌کند یا نه؟ آینده‌ ایران چه می‌شود؟ سرنوشت جوانان چه می‌شود؟ این‌ها سؤال‌هایی هستند که این روزها ذهن رأی اولی‌ها و مردم ایران را درگیر خود کرده است.

رأی اولی‌ها این روزها هیجان‌زده و مشتاق انتخابات هستند برای آنکه اولین بار است که باید اینچنین تصمیم بزرگی بگیرند. راستی که چه کسی شایسته‌ ریاست جمهوری است؟ شایان ذکر است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این روز‌ها رای اولی‌ها ترجیح می‌دهند انتخابات ریاست جمهوری به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود. جوانان کشورمان سعی در انتخاب فردی عادل و از قشر مردم، معتمد، مجاهد، با ایمان و با درک بسیار هستند. مردم ایران باید در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند زیرا بوسیله رای خود؛ آینده‌ خود وخانواده شان را می‌سازند.

خبرنگاران پانا

آیدا حیدری و مریم بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار