برق مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز در تهران قطع شد

تهران (پانا) - نیروهای اجرایی ۲۲ منطقه برق تهران بزرگ با حضور در مراکز غیرمجاز از پیش شناسایی شده استخراج ارز دیجیتال، اقدام به قطع برق این مزارع کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برق مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز در تهران قطع شد

به گزارش ایسنا، حمیدرضا منصوری معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، همزمان با برگزاری ششمین مانور سراسری شبکه‌های برق که صبح امروز پنج‌شنبه به شکل همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: این مانور به عنوان ششمین مانور هماهنگ کشوری و دومین مانور سراسری سال جاری، همزمان با آغاز فصل گرما و با محور ارزیابی آمادگی مولدهای اضطراری برای ورود به مدار در شرایط بحرانی، اصلاح روشنایی معابر و مبارزه با مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، برگزار شد.

وی افزود: طی آن گروه‌های عملیاتی از ۲۲ منطقه برق با حضور در سطح شهر، ضمن بازبینی شرایط شبکه و اعمال اصلاحات فنی مورد نظر و همچنین انجام برخی از تعمیرات مورد نیاز، با هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی، اقدام به برخورد قانونی با متخلفان در حوزه استخراج ارز دیجیتال کردند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین با اشاره به وقوع گرمای زودرس و محدودیت تولید نیروگاه‌های برق‌آبی به دلیل کاهش قابل توجه بارندگی‌ها گفت: از همه مشترکان و شهروندان تهرانی درخواست داریم حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند.

به گفته منصوری، در همین راستا مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تهران، روزانه و به‌صورت لحظه‌ای در حال پایش است و در صورت عدم همکاری ادارات در کاهش مصرف برق، اقدامات قانونی پیش‌بینی شده در این خصوص به‌عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار