بررسی عوامل موثر بر پدیده تورم در «رستاخیز پول»

تهران (پانا) - «رستاخیز پول» عنوان یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف بررسی عوامل موثر بر تورم در نظام پولی و مالی و بازگویی حقایق اقتصاد جهانی با زبانی ساده از امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت) روانه آنتن می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی عوامل موثر بر پدیده تورم در «رستاخیز پول»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه قصد دارد با توضیح عوامل اقتصادی موثر بر تورم با استفاده از زبان اقتصاد و بدون ورود به سیاست، علل ایجاد تورم در نظام پولی و مالی کشور را با زبانی آسان و عامه‌فهم و به دور از کلی‌گویی‌های رایج تشریح کند.
در این مجموعه علاوه بر گفتگوی مجری و کارشناس در راستای موضوعات یاد شده از مستندهای اقتصادی خارجی نیز برای تبیین مباحث برنامه استفاده می‌شود. گزارش مردمی، موشن‌گرافی، گفتگوی کارشناسی و ... از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.
برنامه ترکیبی «رستاخیز پول» افزون بر ریشه‌یابی مشکلات معیشتی جامعه ایرانی به حقایق اقتصاد جهانی می‌پردازد و به زبانی ساده ریشه ایجاد پدیده تورم در کشور را بررسی می‌کند به نحوی که امکان فهم آن برای عامه مردم ممکن باشد.
«رستاخیز پول» کاریست از گروه اقتصاد و دانش به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید جواد سید محسنی، کارشناسی احمد صالحی و اجرای ندا غفاری که پنجشنبه‌ها ساعت 17:00 روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن چهارشنبه ها ساعت 13:30 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار