بارش باران در برخی مناطق کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی امروز و فردا در برخی مناطق کشور بارش باران رخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در برخی مناطق کشور

روز شنبه (اول خردادماه) در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و طی روزهای جمعه و شنبه (۳۱ اردیبهشت و اول خردادماه) در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

روز یکشنبه (۲ خردادماه) با گذر امواج تراز میانی جو، در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان و چهار محال و بختیاری و در شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی همراه با باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

در مناطقی از شرق و جنوب شرق وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود. دوشنبه (۳ خردادماه) نیز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و در برخی نقاط استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

فردا (۳۱ اردیبهشت ماه) نیز هوای پایتخت صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا (اول خردادماه) آسمان تهران کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و اوایل شب افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار