کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن:

برگزاری جشنواره سرود در مدارس منطقه رودهن

رودهن(پانا)- از دیرباز سنت هم‌خوانی گروهی در ردیف برنامه‌های مهیج و مفرح مدارس محسوب می‌شد سنتی که از نسل‌های گذشته به حال رسیده و از حال به آینده انتقال خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره سرود در مدارس منطقه رودهن

از دیرباز سنت هم‌خوانی گروهی در ردیف برنامه‌های مهیج و مفرح مدارس محسوب می‌شد، سنتی که از نسل‌های گذشته به حال رسیده و از حال به آینده انتقال خواهد یافت.

حال که بیش از یک سال است میزبان مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا هستیم و مدارس در سنگر فضای مجازی در جهاد علمی هستند و دانش‌آموزان برای ارتقاء روحیه خود بیش از پیش به احیای این سنت در این فضا و نیز سایر برنامه‌های نشاط آور نیاز دارند.

زینب اشکور‌کیایی کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با پانا خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء روحیه دانش‌آموزان مدارس منطقه رودهن از طرف آموزش و پرورش طرحی مبنی بر برپایی جشنواره سرودخوانی از ابتدای سال تحصیلی در مدارس منطقه رودهن به مسئولان پرورشی مدارس ابلاغ شد تا دانش آموزان این فرصت را غنیمت شمرده و بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند و روحیه نشاط و کار گروهی را نیزدر خود پرورش دهند.

او افزود: این طرح در مناسبت‌های گوناگون توسط دانش‌آموزان مدارس منطقه به مرحله اجرا درآمد و آنها با ذوق و علاقه و حتی خلاق‌تر از فضای حقیقی به اشکال انفرادی و جمعی و تک‌سرایی و هم‌سرایی کردند که مورد توجه مسئولان پرورشی و منطقه قرار گرفت.

کیایی تصریح کرد: معتقدیم به لطف خدا با اجرای این طرح و جشنواره به هدف خود که همان ایجاد روحیه نشاط و طراوت در دانش‌آموزان در کنار امر تحصیل، رسیده‌ایم.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار