شهرستان قرچک مثل همیشه خوش درخشید

قرچک(پانا)- سه رتبه برتر توسط همکاران فعال، در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی استانی، و راه‌یابی آثار به مرحله کشوری کسب شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قرچک مثل همیشه خوش درخشید

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک گفت: درس تفکر و سبک زندگی با هدف تقویت مهارت های تفکر و سبک زندگی دانش آموزان در مدارس کشور اجرا شده است.

او گفت: این افتخار برای قرچک همراه با سه رتبه برتر در این جشنواره بود، آرزو صالحی، فروغ میرجان و فرزانه غفاری‌نیا حائز رتبه استانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند، امید است مانند سال گذشته نیز در مرحله کشوری برای شهرستان قرچک خوش بدرخشند.

کارشناس مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، علی محمدپور ضمن تشکر از معلمان شرکت‌کننده در این جشنواره گفت: با وجود مشکلات زیادی که این بیماری در سطح جامعه و در ابعاد مختلف ایجاد کرد اما معلمان با عشق و با تمام وجود همراه دانش‌آموزان و در کنار خانواده‌ها ایستادند و به صورت جهادی از کمترین امکانات موجود بیشترین بهره‌برداری را داشتند و بعضی از این عزیزان علاوه بر آموزش دادن، در طول روز ساعت‌ها وقت خود را صرف یادگیری و گرفتن آموزش های لازم برای ارائه بهتر دروس می کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: سماصامت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار