شور انتخاب با حضور رأی اولی‌ها

زنجان( پانا ) - رأی اولی ها در انتخابات ۱۴۰۰ نشاطی ازجنس شور و اشتیاق را با حضور خود رقم خواهند زد. رای اولی‌ها با انتخابی آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و دیگر هم وطنان سهیم خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شور انتخاب با حضور رأی اولی‌ها

در انتخابات پیش‌رو، اولین مهر حضور در بهار ۱۴۰۰ برای رای اولی ها ثبت می‌شود. این حضور نه تنها باعث خوشحالی این عزیزان می شود بلکه ثبات شخصیت، استقلال، خودباوری، افزایش اعتماد به نفس و همینطور احساس آزاد بودن را برای آنها به همراه خواهد داشت. آنان با این انتخاب می‌توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند. نتیجه این انتخاب آگاهانه آینده‌ای درخشان و کشوری موفق خواهد بود.

رأی اولی‌ها با این انتخابات دوره چهارساله را در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد. شرکت در انتخابات قدمی بزرگ و مهم و تأثیرگذار در زندگی این افراد و نسل آینده است. همه رأی اولی‌ها می‌توانند با انتخاب آگاهانه و درست سرزمینی سرشار از صلح و زیبایی را برای خود بسازند.
وجود ویروس کرونا در انتخابات سال ۱۴۰۰، هیچ تأثیری بر مشارکت افراد نمی‌گذارد. رأی اولی‌ها با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از آمادگی خود برای دفاع از ایران آگاه خواهند کرد.
مردم ایران اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره و همیشه در انتخابات شرکت کرده‌اند و باز هم شاهد حضور پرشور آنها پای صندوق‌ها خواهیم بود.
شرط شرکت در انتخابات برای رأی اولی‌ها طبق ماده ۲۷ قانون درباره انتخاب کنندگان، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و داشتن ۱۸ سال تمام است.
امیدوارم همگام با مشارکت رأی اولی‌ها مردم نیز پرشورتر از همیشه پای صندوق‌ها حاضر شوند و با اعتماد و انتخاب فرد اصلح سرنوشت و آینده خود را درست رقم بزنند. چرا که، دنیا امروز نظاره‌گر کشور ماست و حضور و عدم حضور مردم به دنیا حاوی پیام خواهد بود.

مریم آبتاب: خبرنگار خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار