نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد دانشگاه علوم‌پزشکی مطالبه مردم نیشابور است

نیشابور ( پانا)- نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت تبدیل دانشکده علوم‌پزشکی به دانشگاه مهمترین و اولین خواسته مردم نیشابور است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد دانشگاه علوم‌پزشکی مطالبه مردم نیشابور است

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی نیشابور، هاجر چنارانی با بیان اینکه ایجاد دانشگاه در شهرستان های دیگر نیز اتفاق افتاده است، افزود: تصویب رشته پزشکی به صورت مستقیم در نیشابور در راستای ایجاد زیرساخت های دانشگاه با توجه به اینکه نتیجه تحقیقات وزارت نیز مثبت بوده نیز از دیگر مطالبات شهروندان نیشابوری است.

وی با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی نیشابور در سال های اخیر افزود: در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش های موثری انجام شده است ولی این تخت ها در قالب بیمارستان جدید نبوده و امیدواریم در خصوص بیمارستان سوم کمک های خوبی به نیشابور صورت پذیرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: استان خراسان رضوی دومین استان در زمینه اهدای خون است و نیشابور به تنهایی از برخی استان ها آمار بیشتری در این زمینه دارد، اما این استان رتبه ۱۵ در جذب اعتبارات را دارد.

وی ادامه داد: ایجاد بانک انتقال و پلاسمای خون و جذب مناسب نیروهای آن در استان و شهرستان ها از مطالبات اصلی است.

چنارانی اظهار کرد: با توجه به پدافند غیرعامل و ظرفیت های بخش زبرخان بودجه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی زبرخان در ردیف بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شده که احتیاج به مساعدت وزارت بهداشت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار