همزمان با دومین روز برگزاری امتحانات نهایی در آذربایجان غربی:

نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در آذربایجان غربی ادامه دارد

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی در مناطق 24 گانه استان در دومین روز از آغاز امتحانات نهایی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در آذربایجان غربی ادامه دارد

بابک حشمت روز سه شنبه در حاشیه بازدید از 2 مدرسه دخترانه تربیت و عصمت ارومیه که به عنوان حوزه های امتحانی هستند در گفت و گو با پانا افزود: بازدید از مدارس تا پایان برگزاری امتحانات در تمامی حوزه های استان انجام می شود.

وی ادامه داد: توجه به رعایت پروتکلهادر راستای تامین سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از ضروریات است و در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نمی شود.

حشمت با قدردانی از زحمات فرهنگیان و معلمان در ایام کرونایی و برگزاری از امتحانات گفت: حدود 24 هزار نفر از دانش آموزان استان آذربایجان غربی در آزمون های نهایی پایه دوازدهم که بصورت کشوری برگزار می شود، حضور می یابند.

وی ادامه داد: آزمون های پایه نهم در فرآیند انتخاب رشته دانش آموزان تاثیرگذار است و حدود 46 هزار نفر از دانش آموزان استان در آزمونهای این پایه که بصورت استانی برگزار می شود، حضور می یابند.

حشمت یادآور شد: تمهید مقدمات لازم برای برگزاری آزمونهای حضوری از بهمن ماه سال گذشته آغار شده است و در این راستا رعایت کامل پرتکلهای بهداشتی اعم از ضدعفونی حوزه های آزمون، فاصله گذاری استاندارد، غربالگری افزاد مشکوک، تمهید اتاقهای ایزوله و تهیه لوزام بهداشتی مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار