فرماندار اسلامشهر:

ضرورت معرفی نخبگان ورزش بانوان اسلامشهر به نسل جوان

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت معرفی نخبگان ورزش بانوان شهرستان به نسل جوان به عنوان الگوهای موفق جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت معرفی نخبگان ورزش بانوان  اسلامشهر به نسل جوان

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جمع نخبگان و قهرمانان ورزش بانوان شهرستان در سخنانی اظهار کرد: بانوان ورزشکار اسلامشهر مانند آقایان در رشته‌های مختلف ورزشی عناوین متعدد ملی، بین‌المللی و جهانی کسب کرده‌اند که برای شهرستان مایه افتخار است.

او ادامه داد: باید این چهره‌های موفق ورزشی را که با محدودیت‌ها و کمبود امکانات موفق به کسب قهرمانی‌های مختلف شده‌اند را به جوانان و نوجوانان بشناسانیم تا تلاش برای رشد و پیشرفت در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه ورزش به فرهنگی همگانی تبدیل شود.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: توجه به ورزش و کمک به توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی همواره باید مورد توجه باشد چرا که هر چه جوانان و نوجوانان ما به سمت ورزش گرایش داشته باشند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در امان خواهند بود.

او همچنین با اشاره به اهمیت ترویج ورزش همگانی جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت بانوان بر ضرورت احصاء محدودیت‌های ورزش بانوان و برنامه‌ریزی جهت رفع آنها تأکید کرد.

مرسلپور همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خردادماه اظهار کرد: از تمامی نخبگان ورزشی شهرستان درخواست داریم تا به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار