فاطمه مهاجرانی:

طرح تحولی آجر به آجر یک تغییر پارادایم در برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست مشترک همکاران حوزه روابط عمومی منطقه یک کشور اجرای طرح تحولی «آجر به آجر» را یک تغییر پارادایم در برنامه‌های سازمان و نقطه عطفی در اجرای فعالیت‌های مشترک حوزه روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح تحولی آجر به آجر یک تغییر پارادایم در برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست مشترک با همکاران حوزه روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس منطقه یک کشور در اراک گفت: اصولا در نگاه امروز به سازمان‌ها، هیچ سازمان و هیچ واحد سازمانی به طور انفرادی نمی تواند در انجام وظایف خود موفق شود و همه احدها با همدیگر در تعامل هستند.

وی روابط عمومی را چشم و گوش و دهان سازمان دانست و افزود: سازمان از طریق روابط عمومی دید می شود و صدای سازمان به واسطه این بخش است که به گوش مخاطبین می‌رسد و اینکه چه صدایی و چگونه باید نشر یابد بسیار مهم است. چرا که با توجه به پیچیدگی و گستردگی کار روابط عمومی، گفتته‌ها و ناگفته‌ها هردو مسئولیت مهم و حساس این حوزه است.

مهاجرانی اجرای برنامه‌های تحولی را نقطه عطفی در فعالیت‌های مشترک حوزه های روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی برشمرد و بیان کرد: «آجر به آجر» بسیار پروژه بزرگ و برنامه عظیمی بود که واقعا یک تحول و تغییر پارادیم تلقی می شود که جز با یک همبستگی و تلاش تیمی انجام نمی شد و ارتباط تنگاتنگ مشارکت ها و روابط عمومی یک تجربه موفق سازمانی است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت یک میلیون و یک‌صد هزار نفر در طرح «آجر به آجر» با آورده‌ی بیش از هشت میلیارد تومان دستاورد بزرگی است که اثرات وسیع و مختلفی دارد و باتوجه به اینکه یک بخش از این افراد نیکوکار دانش آموزان هستند نتایج آن در کار و زندگی این افراد و در آینده جامعه مشخص خواهد شد.

مهاجرانی با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی لازمه حرکت در مسیر توسعه است، تصریح کرد: اجرای این برنامه تحولی که ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شده یک اقدام اجتماعی است و در کنار برنامه ها و اجرای پروژه ها با هدایت مدیران کل مسئولیت سنگینی را بر دوش همکاران استان‌ها تحمیل کرده که واقعا شایسته قدردانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار