دستگیری 11 کُری‌خوان فضای مجازی در شرق تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 11 عامل کری خوانی در فضای مجازی و قدرت نمایی در شرق تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 11 کُری‌خوان فضای مجازی در شرق تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: شامگاه بیست و یکم اردیبهشت ماه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شرق تهران به پلیس امنیت عممی تهران اعلام و مشخص شد، 2 تن از افراد شرور شرق تهران پس از کری خوانی در فضای مجازی به همراه نوچه هایشان در محله تهرانپارس حاضر و با قدرت نمایی و تخریب 5 دستگاه از خودروی شهروندان از محل، گریخته اند.

وی بیان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهمان با تغییر مخفیگاهشان سعی در پنهان شدن از دید پلیس را دارند که در رصدهای اطلاعاتی، 2 تن از این افراد ظرف 48 ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال یافتند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه مخفیگاه سایر متهمان که قصد داشتند به شهرهای غربی کشور بگریزد در همان محدوده شرق تهران شناسایی شد، خاطرنشان کرد: در عملیات‌های هماهنگ و منسجم هر 9 شرور دیگر نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با انتقال متهمان به این پلیس و تکمیل بررسی های لازم، هر 11 عامل قدرت نمایی و تخریب خودروی شهروندان در تهرانپارس به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار