اعلام آمادگی مجدد هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اعلام آمادگی برای تزریق سریعتر واکسن کرونا، گفت در زمینه تزریق واکسن کرونا ۲ بار اعلام آمادگی شد که این جمعیت با توجه به امکاناتی که برای واکسیناسیون حجاج در اختیار دارد، می‌تواند به کمک وزارت بهداشت آمده و تزریق واکسن را سرعت ببخشد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی مجدد هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش جمعیت هلال احمر، کریم همتی در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر زحمات فراوانی برای واردات واکسن کشیده است. واردات واکسن یک کار گروهی است که رئیس جمهوری، معاون برنامه و بودجه، وزارت امور خارجه، رئیس بانک مرکزی، وزارت بهداشت و هلال احمر در آن سهیم هستند. تزریق واکسن، مرگ و میرهای ناشی از این بیماری را تا حدود زیادی کاهش می دهد که با واردات میلیونی واکسن، این اقدام روند رو به رشدی گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه به حراست جمعیت هلال احمر دستور داد تا نظارت لازم مبنی بر عدم استفاده از خودروها و یا لباس فرم هلال احمر برای حضور در کمپین های انتخاباتی را داشته باشد و با افراد خاطی برخورد شود. در این زمینه لازم است تا از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر نامه ای به همه استان ها ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار