آغازآزمون پایه های نهم و دوازدهم در بیش از 439حوزه امتحانی

بیرجند(پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد آزمون حضوری17 هزار و 900 دانش آموزان دختر و پسر پایه های نهم و دوازدهم استان، از امروز در بیش از 439 حوزه امتحانی، با رعایت تمامی دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغازآزمون پایه های نهم و دوازدهم در بیش از 439حوزه امتحانی

به گزارش اداره اطللاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از 43 هزار لیتر صابون مایع و مواد ضدعفونی کننده بعلاوه 210 هزار ماسک به منظور برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری بین مدارس استان توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه تعداد دانش آموزان هر حوزه از 160 نفر به 80 نفر و بیشتر کاهش یافه است، عنوان کرد: دانش آموزان باید ماسک، ژل و یا مایع ضد عفونی کننده، بطری آب اختصاصی و خودکار همراه داشته و نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل آزمون حضور یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به دو برابر شدن حوزه های امتحانی در استان، تصریح کرد: برای هر حوزه مراقبین سلامت وظیفه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشی و فاصله گذاری اجتماعی توسط دانش آموزان قبل و بعد برگزاری آزمون ها و تفکیک دانش آموزان مشکوک، دارای علائم و یا خدای نکرده مبتلا به کرونا و هدایت ایشان به محل های در نظر گرفه شده را بر عهده دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی از سوی مدیران و مسئولین حوزه های امتحانی تأکید کرد و ادامه داد: بر گزاری آزمون ها زیر نظر دوایر نظارتی آموزش و پرورش و با همکاری و نظار دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

واقعی با بیان این که اولویت اول آموزش و پرورش صیانت از سلامت دانش آموزان است، ادامه داد: اولیای محترم نگران برگزاری آزمون حضوری نباشند و برای طیب خاطر می توانند با حضور در مدارس از حوزه های آزمون امتحانی و نحوه رعایت پروتکل های بهداشی نظارت کرده و بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار