اجرای برنامه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در ایام تابستان

تهران (پانا) - مدیر حوزه پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و ورزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در ایام تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در ایام تابستان

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، فرجی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در تابستان 1400 اظهار کرد: به‌منظور ایجاد نشاط و شادابی و تحرک در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مسابقات در رشته‌های گلبال، فوتسال، بوچیا و تنیس‌ روی‌میز با رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور پرکردن اوقات فراغت و نشاط در منزل برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی، فیلم‌برداری آموزش ویدئویی شطرنج در دو سطح پایه و مقدماتی توسط مدرس رسمی شطرنج و معلم زبان اشاره ناشنوایان به اتمام رسیده است و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار خواهد گرفت.

فرجی در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در فصل تابستان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری آموزش‌وپرورش استثنایی در تابستان 1400 به‌صورت جشنواره برگزار خواهد شد و به این منظور محتوای مناسب با این جشنواره همراه دستورالعمل اجرایی به‌زودی به استان‌ها ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار