گلر لیورپول با گل 3 امتیازی تاریخ‌ساز شد

تهران (پانا) - مرد شماره یک لیورپول با گل ارزشمندی که به ثمر رساند توانست در لیگ برتر جزیره و باشگاه لیورپول تاریخ‌ساز شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
گلر لیورپول با گل 3 امتیازی تاریخ‌ساز شد

در جریان دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در دیداری خارج از خانه مقابل تیم سقوط کرده وست برموویچ ایستاد، دیداری که تا آخرین ثانیه‌ها با تساوی یک بر یک همراه شده بود و این نتیجه می‌توانست مسیر کسب سهمیه شاگردان یورگن کلوپ را سخت کند اما اتفاقی دراماتیک و تاریخی در دقیقه 95 سه امتیاز را به لیورپول رساند.

در دقیقه 95 کرنر به نفع لیورپول اعلام شد و در حالی که آرنولد برای ارسال ضربه پشت توپ قرار گرفته بود، آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول هم وارد محوطه جریمه حریف شد و ارسال آرنولد را با ضربه سری دقیق و تماشایی وارد دروازه وست برموویچ کرد تا تیمش 3 امتیاز ارزشمند را به خانه ببرد و کورس کسب سهمیه بین سه تیم لسترسیتی، چلسی و لیورپول ادامه داشته باشد.

گلی که آلیسون بکر در این بازی به ثمر رساند تبدیل به گلی تاریخی شد. این گلر برزیلی اولین دروازه‌بان تاریخ باشگاه لیورپول است که توانسته در دیداری رسمی گلزنی کند و به همین علت نامش وارد تالار مشاهیر باشگاه لیورپول خواهد شد.

این گلر برزیلی همچنین در لیگ برتر انگلیس هم تاریخ‌ساز شد. او هر چند ششمین گلر تاریخ است که توانسته در لیگ برتر جزیره گلزنی کند اما از این جهت تاریخ‌سازی کرد که اولین گلری است که در لیگ برتر انگلیس توانسته است با ضربه سر گلزنی کند. پیش از او به ترتیب « پیتر اشمایکل (منچستر یونایتد - 2001)، برد فریدل ( بلکبرن -2004)، پل رابینسون (تاتنهام - 2007)، آسمیر بگوویچ (ساوتهمپتون - 2013) » توانسته بودند با ضربه پا گلزنی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار