کشف ۱۶۹ تن گندم سرقتی

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کشف ۱۶۹ تن گندم توسط یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام خمینی (ره) خوزستان خبر داد و گفت در این رابطه ۵ راننده دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۶۹ تن گندم سرقتی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در خصوص جزئیات این کشف، اظهار کرد: همکارانم در یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری ناجا مبارزه جدی با سرقت های سازمان یافته در سطح بنادر و انبارهای غله و بازرگانی را به صورت مستمر و ویژه در دستور کار قرار داده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران یگان حفاظت مستقر در بندر امام خمینی (ره) خوزستان با توقیف ۶ دستگاه کامیون و تریلر با پلاک جعلی به محموله بار این خودروها مشکوک می شوند که با بررسی اسناد و مدارک همراه رانندگان، جعلی بودن حواله های موجود محرز می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده مقدار تقریبی ۱۶۹ تن گندم که جزء کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور است کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه ۵ راننده دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ارسال شد.

ارشدترین مقام پلیس پیشگیری کشور با بیان اینکه پیگیری برای دستگیری یک راننده متواری و سایر متهمان دخیل در جعل و سرقت کالای اساسی در دستور کار فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش کالای سرقتی را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲۶۸ فقره سرقت کالای اساسی توسط یگان مزبور کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: تأمین نظم و امنیت، جلوگیری از هرگونه سرقت و پیشگیری از جرایم در سطح بنادر کشور خصوصا جلوگیری از سرقت کالاهای اساسی شامل گندم، ذرت و سویا با هدف ایجاد محیط امن اقتصادی از جمله اولویت های ماموریتی پلیس پیشگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار