آغاز ثبت نام  مدارس شاهد استان بوشهر

بوشهر(پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهرگفت متقاضیان ثبت نام در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس شاهد می توانند از اول خرداد ماه نسبت به ثبت نام الکترونیکی در این مدارس اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام  مدارس شاهد استان بوشهر

مجید عابدی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: ثبت نام در مدارس شاهد از دو دسته دانش آموزان شاهد و غیرشاهد (با اولویت ایثارگری) صورت می گیرد.

او گفت: دانش آموزان شاهد عبارتند از: فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 25% و بالاتر که ثبت نام این عزیزان با مراجعه و ورود نام و مشخصاتشان در سامانه سیدا به آدرس http://pada.medu.ir قطعی است، اما ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در سامانه مذکور جنبه موقت دارد و نتایج قطعی پذیرش یا عدم پذیرش آنها با توجه با امتیازات مربوطه، از طریق پیامک به اطلاع والدینشان خواهد رسید.
عابدی افزود: زمان بندی ثبت نام ها در سامانه ذکرشده به ترتیب در پایه اول ابتدایی، اول تا 25 خردادماه 1400، در پایه هفتم، از 22 خرداد تا 15 تیرماه و در پایه دهم از اول تا 25 تیرماه است.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت نام در پایه های میانی، در صورت وجود ظرفیت در مدارس شاهد، ثبت نام موقت پایه های میانی از اول تا دهم مرداد با مراجعه به مدارس مذکور و ارائه درخواست به مدیران آن مدارس انجام می شود و نتایج پذیرش یا عدم پذیرش این متقاضیان نیز از طریق مدرسه‌ مربوطه به اطلاع اولیای محترم آنها خواهد رسید.

عابدی تاکید کرد: برای پیشگیری از تضییع حق متقاضیان واجد شرایط طبق جدول زمانی اعلام شده در سامانه ذکر شده اقدام به ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار