اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

برگزاری جلسه شورای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانات نهایی

زنجان (پانا)- شورای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانات نهایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، در این جلسه حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک عید سعید فطر به تمامی همکاران، بر رعایت دقیق نکات پیشگیرانه و بهداشتی در تمامی حوزه های امتحانی پایه های نهم و دوازدهم تاکید کرد.

وی به دانش آموزان و اولیا و خانواده ها اطمینان داد که امتحانات نهایی در کمال آرامش و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نکات پیشگیرانه برگزار خواهد شد و به همین خاطر فضای بیشتری جهت برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده و همینطور تعداد روزهای برگزاری امتحانات نیز از 11 روز به 22 روز افزایش داده شده است.

مظفری افزود: تمامی حوزه های امتحانی قبل و بعد از امتحان ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد و تعداد یکصد هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده به مقدار کافی تهیه و در اختیار حوزه های امتحانی قرار گرفته است.

در ادامه مظفری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان، از خانواده ها خواست تا دانش آموزان را نسبت به این امر توجیه کنند.

همچنین صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به اهمیت استفاده دانش آموزان و تمامی عوامل اجرایی از ماسک اشاره کرده و افزود: مراقبان بهداشتی حوزه ها و مدیران مدارس در خصوص نظارت بر رعایت هر چه دقیقتر پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی و گندزدایی محل برگزاری امتحانات و سرویس های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته و نسبت به تکمیل فرم های خوداظهاری مربوط به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار