«زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور روانه آنتن می‌شود

تهران (پانا) - نخستین قسمت از مستند «زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور از امروز یکشنبه 26 اردیبهشت از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
«زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور روانه آنتن می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه با استفاده از پتانسیل‌های بکر جغرافیایی کشور ضمن نمایش مولفه‌های محیطی و تنوع اقلیمی ایران به تلاش های اقتصادی و کارآفرینانه زنان در سراسر کشور می‌پردازد و نخستین قسمت آن به معرفی بانوان کارآفرین جزیره هرمز در استان هرمزگان اختصاص دارد.
«زنان سرزمین آفتاب» در هر قسمت از برنامه به سراغ یکی از استان‌های کشور می‌رود و از این رهگذر به شناساندن تلاش‌های زنان آن استان با بهره گیری پایدار از منابع طبیعی و فعالیت‌های اقتصادی این بخش مهم از جامعه می‌پردازد.
در خلال این برنامه تنوع پوشش، سبک زندگی محلی، عادات فرهنگی، بومی و اسلامی-ایرانی زنان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و تقابل بین شخصیت های اصلی هر قسمت از مستند کلیتی از روابط انسان با طبیعت، تلاش های زنان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی خود و سایر زنان، زمینه ها و بسترهای فعالیت اقتصادی فراهم شده برای کارآفرینان زن و ... را نمایش می‌دهد.
«زنان سرزمین آفتاب» کاریست از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سعیده توکل‌نیا و کارگردانی فریبرز آهنین که یکشنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت 14:45 روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار