بازنگری سازمان دانش آموزی نقطه عطفی برای این سازمان است

یزد (پانا) - معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی اردشیر دهقانی بر این موضوع تاکید کرد که بخشی از نماد ها و نشان هایی که تشکیلات پیشتاز داشته است دارای هویت ایرانی _ اسلامی نبوده است و در بازنگری تشکیلات پیشتازبه این موضوع پرداخته شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازنگری سازمان دانش آموزی نقطه عطفی برای این سازمان است

اردشیر دهقانی در گفت و گو با خبر نگار پانا گفت: یکی ازاتفاقاتی که میتوان آن را به عنوان نقطه عطفی برای تشکیلات دانش آموزی دانست بازنگری در تشکیلات پشتاز است و این بازنگری هم در حوزه ساختار و هم در حوزه علائم ونشان ها میباشد.

وی در ادامه افزود کرد که بخشی از نماد ها و نشان هایی که تشکیلات پیشتاز داشته است دارای هویت ایرانی _ اسلامی نبوده است و در بازنگری تشکیلات پیشتازبه این موضوع پرداخته شده است. ما در این بازنگری فرهنگ ها را که علائم و نشان ها جزئی از آن را تشکیل میدهند اصلاح کرده ایم. برای مثال نماد دستمال گردن که هیچ هویت بومی ایرانی در خود ندارد با نمادی جدیدی که به زودی آن را معرفی میکنیم و از ابتدای مهر ماه جایگزین میشود تا به عنوان یک معرف برای این سازمان باشد

دهقانی گفت: بخشی از هدف ما در اردو های ملی بحث توانمند سازی دانش آموزان و مربیانمان بوده است به همین منظور بخش عمده مسئله باز مهندسی پرداختن به مسائل توانمد سازی دانش آموزان و مربیان در لایحه های مختلف است و این فرایند باز مهندسی صرفا مختص پیشتازان نیست و هم در حوزه مجلس دانش آموزی و هم در حوزه خبرگزاری پانا اجرایی خواهد شد. امیدواریم که بیتوانیم شهریور ماه امسال اولین دوره حضوری تربیت مدرس پسا کرونا را برگزار کنیم.

معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی در پایان افزود ما قصد داریم که مجلس دانش آموزی را از حالت سمبلیک خارج کنیم و کاری کنیم که این مجلس حالت کارکردی و کاربردی داشته باشد به طوری که اسناد ارائه شده توسط دانش آموزان پس از پایان دوره دوساله حضور آنها قابلیت اجرا در حوزه آموزش و پروش را داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار