دستور استاندار خراسان شمالی برای تسریع در تزریق واکسن به ۸۰ ساله‌های جامانده از واکسن کرونا

بجنورد(پانا) - استاندار خراسان شمالی دستور داد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با ورود به تمامی مناطق روستایی، آمار افرادی که بالای ۸۰ سال بوده و اطلاعات آن ها به صورت خود اظهاری اعلام نشده را به صورت میدانی احصاء کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دستور استاندار خراسان شمالی برای تسریع در تزریق واکسن به ۸۰ ساله‌های جامانده از واکسن کرونا

به گزارش روابط عمومی استانداری ، محمدعلی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: حدود چهار هزار نفر از جمعیت ۹ هزار و ۵۰۰ فرد بالای ۸۰ سال در استان هنوز واکسن نزده و پاسخ تلفن همکاران وزارت بهداشت را نداده اند.

وی افزود: این افراد تعداد بسیاری هستند و عدم پیگیری برای تزریق واکسن به آن ها می‌تواند در آینده تاثیر منفی در روند واکسیناسیون داشته باشد.

شجاعی همچنین در این جلسه از مردم و کسبه استان به دلیل همراهی با تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا علی رغم مشکلات اقتصادی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: خوشبختانه هیچ یک از شهرستان های خراسان شمالی در وضعیت قرمز نیست و با همراهی مردم توانستیم از وضعیت قبلی خارج شویم.

وی افزود: با آغاز پیک چهارم کرونا تعداد موارد بستری در استان افزایش یافت و فشار زیادی به کادر درمان وارد شد.

شجاعی با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مدیران استان افزود: خوشبختانه سیر صعودی بیماری کنترل شد و اکنون آمار نشان دهنده سقوط آزاد روند ابتلا در استان است.

وی با تاکید بر اینکه بیماری کرونا، تعطیلی‌بردار نیست ادامه داد: همه ما باید دقت کنیم که استثناء برای رفتار پرخطر قائل نشویم. یک لحظه و یک ساعت کوتاهی می‌تواند سبب ابتلا به کرونا شود.

استاندار به برگزاری انتخابات در استان نیز اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات باید دقت بسیار بالایی داشته و به گونه ای عمل کنیم که ضمن کنترل شرایط، مردم نیز پای صندوق بیایند اما خانواده ای دچار مصیبت نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار