مدیر مسئول خبرگزاری پانای هرمزگان تقدیر شد

هرمزگان(پانا)- ظهر امروز در آیینی از مدیر مسئول خبرگزاری پانا استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مسئول خبرگزاری پانای هرمزگان تقدیر شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در این آیین ضمن تبریک عید فطر از زحمات و تلاش های ارزشمند علی سلیمی مدیر مسئول خبرگزاری پانای استان تقدیر کرد.

وی با بیان این نکته که اقدامات خبرگزاری پانا بسیار ارزشمند بوده گفت: برنامه هایی که با همکاری خوب خبرگزاری پانای استان در زمینه آموزش دانش آموزان در دو مرحله نخست بصورت حضوری که بیش از ۱۸ نفر از دانش آموزان آموزش های لازم در زمینه خبر نویسی، گزارش نویسی و مصاحبه فرا گرفتن و در مرحله دوم بیش از ۱۱۰ نفر، ۵۴ دانش آموز پسر و ۱۰۶ نفر دانش آموز دختر درفضای مجازی دوره مقدماتی خبرنگاری را فرا گرفتند از موارد بسیار ارزشمند حضور با انگیزه دانش آموزان بود که استقبال بسیار بالایی از دوره بعمل آوردند.

رئیس سازمان دانش آموزی در پایان گفت: بحمدالله پانا در هرمزگان متحول شده و اظهار امیدواری کرد طرح هر مدرسه یک خبرنگار در مدارس استان عملی شود.

علی سلیمی مسئول خبرگزاری پانا نیز در ادامه از همکاری و همراهی های صمیمانه معاونت پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان و رئیس سازمان دانش آموزی استان تشکر و قدر دانی کرد و گفت: بعنوان یک سرباز همیشه در خدمت دانش آموزان این استان زرخیز هستم.

گفتنی است، در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاش های مسئول خبرگزاری پانای استان قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار