عضو هیات رئیسه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا

مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، نامزد اصلح را انتخاب کنند

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی تاکید کرد دانش‌آموزان رای اولی با شرکت در انتخابات اولین قدم در راستای نزدیک شدن کشور به نقطه مطلوب را برمی‌دارند بنابراین مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای،  نامزد اصلح را انتخاب کنند

فاطمه ترکی‌زاده دانش‌آموز پایه دهم استان خوزستان درباره مشارکت دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات 1400 به پانا گفت: «همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده اند انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی کشور است و نیروهای انقلابی می‌توانند در بخش‌های مهم این کشور نقش‌های تحول آفرینی داشته باشند .»

وی ادامه داد: «لازم است با توجه به افزایش روحیه کمالگرایی در جامعه برای اولین بار تلاش برای نوسازی کشور را با شرکت در انتخابات نشان دهند.»

وی افزود: «دانش‌آموزان رای اولی با شرکت در انتخابات اولین قدم در راستای نزدیک شدن کشور به نقطه مطلوب را برمی‌دارند.»

عضو هیات رئیسه و کارپرداز دوم دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ضمن دعوت از خانواده و اطرافیان خود برای مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: « از آنجا که انتخابات هم یکی از این مسیرها برای رسیدن به سعادت است،بایدمردم در این امر مهم شرکت کنند.»

وی افزود: «مشارکت در انتخابات حق و وظیفه مردم است. من نیز خانواده خود را به این مشارکت دعوت می‌کنم . مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، نامزد اصلح را انتخاب کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار