رئیس انجمن اسلامی شهر تهران:

کسانی که به سن قانونی نرسیده اند هم در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایفای نقش می‌کنند

تهران (پانا)- در مراسم آیین اهدای بسته های معیشتی فرهنگی به دانش آموزان مناطق کم برخوردارکه روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) منطقه ۸، برگزار شد، رئیس انجمن اسلامی تهران از تاثیر افرادی که هنوز به سن قانونی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نرسیده اند، سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کسانی که به سن قانونی  نرسیده اند هم در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایفای نقش می‌کنند

دراین مرحله از آیین اهدای بسته های معیشتی فرهنگی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار، انجمن اسلامی شهر تهران با همکاری بنیاد احسان، پنج هزار بسته بین حدود هشتصد مدرسه توزیع کرد.

اعضا انجمن اسلامی علاوه بر بسته بندی و آماده کردن فرایند اجرایی کار جمع آوری مبالغی برای تکمیل بسته ها و اضافه کردن نماد های فرهنگی‌ به این بسته ها را عهده دار شدند.

در حاشیه این مراسم که ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سالن ورزشی امام رضا (ع) اداره آموزش و پرورش منطقه ۸، اجرا شد محمدعلی صمیمی؛ رئیس انجمن اسلامی شهر تهران با خبرنگار دانش آموز پانا از تاثیر افرادی که هنوز به سن قانونی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نرسیده اند، در جریان انتخابات سخن گفت.

وی اینکه یک نوجوان می‌تواند خانواده خود را برای شرکت در انتخابات تشویق کند بسیار مثمرثمر دانست.

محمدعلی صمیمی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاشش را می‌کند که فرزندان این مرز و بوم امید خود را از دست بدهند نیز توصیه کرد که نقاط قوت نظام را ببینیم و گفت: آینده بسیار روشن تر از آن است که دشمن به تصویر می‌کشد.

رئیس انجمن اسلامی شهر تهران به برنامه های این انجمن در تابستان اشاره و خاطر نشان کرد: تلاشمان بر این است تاجایی که امکان دارد این برنامه ها به صورت حضوری باشند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ یاسمن متین زاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار