معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برگزار می شود

سنندج(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در تیر ماه 1400به میزبانی استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صبح امروز صدیقه عبداللهی با اعلام این خبر گفت: همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به خصوص کودکان دوره پیش دبستانی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هر چه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16و 17 تیر ماه 1400 با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علا قه مندان می توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی ،بازی های کودکانه، قصه گویی/ قصه خوانی و قصه نویسی، اجرای بازی های کودکانه در شرایط واقعی و قصه های قرآنی، ملی و بومی از تاریخ یکم خرداد لغایت 25 خرداد ماه 1400 به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش فارس ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان همچنین به محورهای مقالات همایش نیز اشاره و ماهیت، ضرورت و مولفه های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل موثر در شکل گیری هویت کودکان در دوره پیش دبستانی، آسیب شناسی فرایند شکل گیری هویت کودکان پیش دبستانی و تجارب جهانی در زمینه شکل گیری هویت در دوره کودکی را از مهم ترین محورهای مقالات این همایش عنوان کرد.

وی افزود: شرکت کنندگان به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiifars.ir و یا کانال اطلاع رسانی در شبکه شاد به آدرس @farsmdunewsمراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از تمامی علاقمندان (معلمان، اساتید و مربیان کلیه دوره های تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحبنظران و کارشناسان ) در استان کردستان دعوت کرد که در این همایش آثار فاخر خود را در قالب های مطرح شده ارائه دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد طرح های ارائه شده بتواند ضمن بررسی چالش های آینده کودکان، موجبات ارتقاء کیفیت برنامه ها را در حوزه کودکان فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار