پوستر بین‌المللی «سبالو» رونمایی شد

تهران (پانا) - پوستر بین‌المللی مستند «سبالو» به کارگردانی محسن نساوند با طراحی محترم نساوند رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پوستر بین‌المللی «سبالو» رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی فیلم، به مناسبت شرکت در دهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا از پوستر خارجی مستند «سبالو» به کارگردانی محسن نساوند و تهیه‌کنندگی فاطمه معتمدآریا رونمایی شد.

این پوستر را محترم نساوند طراحی و اجرا کرده است.

در بخشی مجزا از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به سینمای جنوب پرداخته می‌شود و به همین منظور فیلم «سبالو» برای این بخش انتخاب شده و به نمایش درمی‌آید.

دهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانیِ استرالیا به صورت فیزیکی از ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) تا ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در چهار شهر سیدنی، ملبورن، بریزبن و پرت و پس از آن به مدت ۱۰ روز به صورت آنلاین در سراسر استرالیا برگزار می‌شود.

این فیلم که در حال حاضر در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده است روایتی از زندگی محمود بردک نیا نوازنده سازهای کوبه ای است که اصالتی آفریقایی دارد و سال ها پیش اجدادش از زنگبار، جنوب تانزانیا به بوشهر مهاجرت کردند. او تلاش می کند با موسیقی و هنرش سنت پدران خود را زنده نگه دارد.

«سبالو» هم‌چنین در لایه‌های زیرین خود نگاهی به تاثیر غیرقابل انکار رنگین‌پوستان آفریقایی‌تبار در موسیقی آیینی و سنتی جنوب ایران و بوشهر دارد.

محسن نساوند مستندساز و عکاس بوشهری فعالیت خود را از ۱۳۷۸ با تئاتر در بوشهر آغاز کرد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه آزاد بوشهر در سال ۱۳۹۰ است. نساوند تاکنون کارگردانی مستندهایی چون«سایه»، «تالار وحدت هفت صبح»، «الف سمبو»، «ژلوفن» و «داون» را برعهده داشته است.

عوامل مستند «سبالو» عبارتند از کارگردان: محسن نساوند، دستیار کارگردان و تدوین: عابدین رمضانی، فیلمبردار: آیین ایرانی، بهتاش کمه زری، سعید بوشهری، مهرداد افراسیابی و علی کارگر، موسیقی: حبیب مفتاح، محسن شریفیان، مشاور پروژه: سیف الله صمدیان، انیس قناعت، صدابردار: محمد بوشهری، آریو انصاری، صداگذار: امین محمدی، اصلاح رنگ: محمد زرین پور، تصاویر هوایی: کوروش زارعی، مجتبی هدایت جو،کاوه زارعی، طراح پوستر: محترم نساوند، مسعود نساوند، برنامه ریز: امیر یوسف اکبرزاده، مدیر تولید: بهمن رسولی، مترجم: مرجان مدرس، عکاس: بابک منصوریان، سیدحسین حسینی، سیدمحمد فاطمی و با سپاس از سعید عرب زاده، آرشیو تصاویر و عکس: محمدرضا بلادی، عماد دباش زاده، نجف کازرونی (مستند اربعین) ناصر تقوایی، مشاور رسانه ای: نغمه دانش آشتیانی، تهیه‌کننده: فاطمه معتمدآریا.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار