رگبار باران در ۱۲ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد که طی امروز و فردا رگبار باران در ۱۲ استان کشور ادامه دارد و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک نیز در برخی مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رگبار باران در ۱۲ استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت در استان‌های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شمال و شرق فارس، غرب یزد، کرمان و ارتفاعات استان‌های سمنان، مازندران و گلستان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

طی فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و طی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در غرب اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی طی ساعت بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت در نیمه شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است.

طی روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی رگبارو رعد و برق، وزش باد و کاهش موقت دما دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سایر مناطق کشور نیز جوی آرام و پایدار خواهد داشت.

آسمان تهران فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت، صاف، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت نیز صاف در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار