اعلام نتایج مرحله استانی نهمین جشنواره تجارب برترتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج مرحله استانی نهمین جشنواره تجارب برترتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله استانی نهمین جشنواره تجارب برترتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی گفت: این جشنواره با هدف حضور همکاران آموزشی، پرورشی و اداری در عرصه پژوهش‌های تربیتی و ارائه خدمات تربیتی، مشاوره­ای و پیشگیرانه، در سال تحصیلی 1400-1399 در سطح مناطق برگزار شد.

او گفت: حضور فعال و مشارکت پویای همکاران، مبین ظرفیت مطلوب برای ارتقای کیفیت خدمات تربیتی و مشاوره­ای بر اساس نظام معیار است تا با مستندسازی اندوخته­‌های ارزشمند همکاران و ایجاد زمینه برای تعمیم یافته­‌های تربیتی، بتوانیم کار بست عملی مفاهیم مورد پژوهش را برای همه همکاران استان فراهم کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله استانی جشنواره، با تشکیل تیم­‌های داوری تخصصی در حوزه تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب­‌های اجتماعی، آثار همکاران بر مبنای شاخص­‌های مندرج در رهنمود اجرایی جشنواره مذکور، مورد ارزیابی قرار گرفت و بر طبق سهمیه استان، تعداد 16 اثر برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری، به دبیرخانه مربوطه مستقر در استان گیلان، ارسال شد.

هاشمی با ابراز امیدواری از این که این جشنواره بتواند فرصت­‌های بهتری را برای ارائه راهکارهای نوآورانه تربیتی فراهم کند، ضمن تبریک به برگزیدگان، از برگزاری اختتامیه استانی متناسب با شرایط روز و تقدیر از برگزیدگان، در روزهای آینده خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار