ظریف: در سوریه درباره وضعیت فلسطین گفت‌وگو می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه خبر داد که در سفر خود در سوریه با رئیس‌جمهوری و وزیر خارجه این کشور و افراد سوری و فلسطینی درباره وضعیت فلسطین و تحولات آن، صحبت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ظریف: در سوریه درباره وضعیت فلسطین گفت‌وگو می‌کنیم

وزیر امور خارجه گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف که امروز به سوریه سفر کرده است در آستانه ورود به دمشق گفت: بسیار خوشحالم که در سوریه هستم و با برادران و خواهران سوری دیدار خواهم کرد. ما شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و قرار بود در آستانه انتخابات سوریه سفری به این کشور داشته باشیم و با دوستان سوریه درباره این اتفاق مهم صحبت کنیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: علاوه بر گفت‌وگوهای ما در درباره انتخابات سوریه و حمایت جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه، این گفت‌وگوها در مسیر بازسازی و مبارزه با تروریسم خواهد بود و با آقای بشار اسد و وزیر امور خارجه سوریه آقای فیصل مقداد و سایر دوستان سوری و فلسطینی درباره وضعیت فلسطین اشغالی صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار