همزمان باسالروزتاسیس سازمان دانش آموزی

غبارروبی وعطرافشانی مزارشهدا

بیرجند( پانا )-همزمان بابیست ودومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی مربیان پیستاز سازمان دانش آموزی باغبارروبی مزارشهدا یادوخاطره ی آنان راگرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی وعطرافشانی مزارشهدا

در حاشیه ی مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بیرجند که جمعی از مربیان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی حضور داشتند محمدرضا بااطمینان رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: امروز که چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گذشته، جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) و وطن نشان می دهند که شهادت در بین این ملت همیشه بیدار و همچنان یک ارزش والا به شمار می آید.

وی ادامه داد: امنیت امروز خود را مدیون خون شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای وطن هستیم و باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.
بااطمینان اظهار کرد: شهدا بزرگ‌ترین نوع ایثار یعنی فداکاری برای حفظ دین و وطن را انجام دادند، بنابراین وظیفه ما در قبال خون شهدا حفظ انقلاب و اهداف آن عزیزان است.
وی گفت: فرزندان ایران اسلامی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان تا آخرین قطره خون خود ایستادند و عشق به وطن، دین و عزت را به عنوان ارزش های اساسی معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار