نماز عید فطر در فضای باز مساجد استان اقامه خواهد شد

اهواز (پانا)- فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا از اعمال محدودیت های عید فطر که توسط تیم های نظارتی این قرارگاه انجام می شود خبر داد و گفت نماز عید فطر با تمام پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد استان اقامه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید فطر در  فضای باز مساجد استان اقامه خواهد شد

ولی الله حیاتی در خصوص ایام عید فطر اعلام کرد: کلیه آرامستان های استان در ایام عید فطر مسدود هستند و نماز عید فطر با تمام پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد استان اقامه خواهد شد. همچنین دید و بازدیدها و خریدهای عیدانه در عید فطر ممنوع است.

او افزود: ما از مردم شریف استان خوزستان تقاضا داریم که امسال عید فطر را متفاوت برگزار کرده و با توجه به شرایط کرونایی که در آن وجود داریم از شرکت در تجمعات و دید و بازدیدها و عید دیدنی ها خودداری کنند.

او در ادامه تصریح کرد: در ۱۵ شهر استان نیز علاوه بر ورودی ها و خروجی های استان، محدودیت تردد وجود دارد و از ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی جلوگیری بعمل خواهد آمد و محدودیت های شبانه نیز به قوت خود باقی است.

حیاتی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم های نظارتی قرارگاه به جد دنبال می‌شود و تا الان بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت پروتکل‌ها تعلل کرده اند تذکر کتبی گرفته اند و این نظارت ها همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار