به مناسبت ۲۱ اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی؛

پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

سمنان (پانا) - اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، به مناسبت 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

متن پیام به شرح زیر است:

سازمان دانش آموزی، دست آورد اندیشه، تفکر و تلاش انسان های پاک نیتی است که رشد، بالندگی و سرافرازی نسل نوجوان و جوان برایشان از اهمیت بالایی بر خوردار بوده است.

در این برهه از زمان که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های آموزشی و پرورشی در بستر فضای مجازی در حال انجام است، مربیان و اعضاء پیشتاز نیز با تکیه بر مهارت های کسب شده و عشق و علاقه به سازمان دانش آموزی در حال فعالیت در تولید و ارائه محتوای دانشی و مهارتی تشکیلات برای استفاده سایر دانش آموزان عزیز این مرز و بوم در بستر فضای مجازی هستند و با علم بر وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی که تربیت اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان است، فعالیت های سازمان را پی می گیرند.

21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، فرصت مغتنمی است تا تلاش ها و مجاهدت های تمامی تلاشگران این سازمان در جای جای استان پهناور سمنان را ارج بنهیم. اینجانب سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را خدمت همه تلاشگران این عرصه در استان، بویژه مسئولین و کارشناسان، مربیان عزیز پیشتاز، اعضاء فعال و پویای شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان، خبرگزاری پانا و سایر اعضاء پیشتازان این تشکیلات بزرگ دانش آموزی تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های یکایک آنها قدردانی می نمایم.

حال که با بازمهندسی فعالیت ها، نمادها و محتواهای این تشکل بزرگ، جان تازه ای به کالبد آن دمیده شده است، امیدوارم با بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش و کوشش بیشتر و با " همفکری، همدلی و همکاری " ، شاهد نقش آفرینی و تاثیرگذاری بیشتر این سازمان بویژه در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر باشیم.

اسحاق اکبری

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار