ملکی: خون مظلوم هیچگاه هدر نمی‌‏رود و ستمگران در دوزخ الهی مخلّد خواهند بود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به مناسبت حادثه انفجار و کشته شدن دانش‌آموزان مظلوم در افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ملکی: خون مظلوم هیچگاه هدر نمی‌‏رود و ستمگران در دوزخ الهی مخلّد خواهند بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، متن پیام تسلیت حسن ملکی به شرح زیر است:

خون مظلوم هیچگاه هدر نمی‌‏رود و ظالمان و ستمگران برای همیشه در دوزخ الهی مخلّد خواهند بود!

انا لله و انا الیه راجعون

خبری غم انگیز حاکی از کشته شدن تعداد زیادی از دختران مظلوم دانش آموز در محله دشت برچی در افغانستان، به سختی قلبمان را فشرد و اندوهمان را از حوادثی چنین سهمناک و ضد بشری در کشور همسایه و ستم کشیده افغانستان افزون کرد!

اخبار رسیده حاکی از آن است که عصر روز شنبه، 18 اردیبهشت ماه 1400، همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک 1442رمضان، جنایتکاران داعشی در مقابل یک دبیرستان دخترانه شیعیان در غرب کابل که به نام «سید الشهداء» مزین است، در هنگام خروج دانش آموزان سه انفجار تدارک می بینند که متاسفانه بر اثر آن بیش از دویست نفر کشته و زخمی می‌‏شوند که غالب آنها دختران مظلوم این مدرسه هستند و با زبان روزه به شهادت رسیدند! و البته این چندمین بار است که آنان در مقابل مدارس دخترانه چنین جنایت‏هایی را می‌‏کنند. گویا در افکار جاهلی خود تحصیل دختران را حرام می‌‏دانند!

حادثه تلخی که اگر در اروپا رخ می‌‏داد، حتما هفته ای را عزای عمومی اعلام و چنین خبری را با تمام قدرت تبلیغاتی و رسانه ای خود در بوق و کرنا می‌‏کردند. امّا وقتی صحبت از شیعیان مظلوم افغانستان باشد، انگار حقوق بشر و سازمان ملل اینجا مرده اند و حتی این جنایات را به حسب ظاهر محکوم هم نمی‏‌کنند.

امّا چه جای غم که به وعده راستین الهی، خون این دختران مظلوم و دیگر کشته شدگان، به زودی تومار داعشی‌‏های وحشی و ستمگر را که دست پرورده آمریکای جنایتکار در افغانستان هستند، در هم خواهد پیچید که اعتقاد داریم خون مظلوم هیچگاه هدر نمی‏‌رود و ظالمان و ستمگران برای همیشه در دوزخ الهی مخلّد خواهند بود.

حادثه سهمگین و تلخی که بدون شک نام بزرگ شهید پر افتخار ایستادگی و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی را به یادمان می آورد. قهرمانی که هزاران درود و سلام خداوند بر روح بلند او و یارانش باد که در کنار شهدای مدافع حرم همواره با چنین جنایتکارانی در ستیز و همواره به فضا الهی پیروز بوده اند.

با قلبی آکنده از اندوه و مالامال از غم، ضمن محکوم کردن این جنایت سفاکانه و ضد بشری، این حادثه غم انگیز را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های غم دیده و رنج کشیده از این اتفاق ناگوار و ملت شریف و قدرشناس ایران و معلمان و دانش آموزان غم دیده آن سامان تسلیت می گوییم.

امیدواریم با تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان(عج)، شاهد نقطه پایانی بر چنین جنایات دهشتناکی باشیم و ان شاءالله روح بلند دانش آموزان مظلوم و دختران عزیز افغانستان سرافراز و دیگر درگذشتگان در نزد پروردگار متعال متنعم و برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار