در شهرستان ورامین صورت گرفت:

اعتراضات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به دلیل امتحانات حضوری

ورامین (پانا)- با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و عدم حضور یک سال تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس و تدریس‌های مجازی دانش‌آموزان دوره‌های نهم و دوازدهم با حضوری بودن امتحانات در این شرایط بحرانی دچار معضل و تداخل شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتراضات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به دلیل امتحانات حضوری

با توجه به‌‌ آمار ویروس کرونا دانش‌آموزان و والدین آنها از شیوه‌ برگزاری امتحانات معترض هستند و درخواست لغو این برنامه را دارند.

تعدادی از دانش‌آموزان دوره متوسطه‌‌ اول، مدارس آموزش و پرورش ورامین در گفت و گو با پانا اظهار کردند: به‌علت پایین بودن کیفیت آموزش نسبت به سال‌های پیشین و دربرنگرفتن دروس بطور کامل و نداشتن آمادگی برای امتحانات حضوری و همچنین نحوه تدریس که به‌ صورت مجازی بوده باید با نحوه برگزاری امتحانات تناسب داشته باشد.

آنها ادامه دادند: با توجه به بالا رفتن آمار کرونا به صورت روزانه، و نیز شیوع آن در رده سنی نوجوانان، تجمع جمع شلوغی از دانش‌آموزان برای امتحان مهلک است. قاعدتاً سلامت جان در اولویت قرار دارد.

همچنین مخالفت والدین هم قابل توجه است و قرار گرفتن در معرض شیوع کرونا، زیرا حتی با وجود رعایت پروتکل‌های بداشتی نیز این احتمال وجود دارد به همین دلیل خانواده‌ها هم نگران هستند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه کنگرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار