سازمان دانش آموزی سرمایه ارزشمند انقلاب است

بیرجند(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی تاکید کرد سازمان دانش آموزی ثمره و سرمایه ارزشمند انقلاب و بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت در مهارت آموزی و توانمند سازی دانش آموزان، به منظور حضور مؤثر در فعالیت های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی سرمایه ارزشمند انقلاب است

محمدرضابااطمینان، صبح امروز در آیین گرامیداشت روز تأسیس سازمان دانش آموزی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 29 هزار دانش آموز دختر و پسر عضو تشکل سازمان دانش‌آموزی استان زیر نظر یک هزار و 624 مربی در 600 مدرسه مشغول مهارت آموزی و مشق آداب زندگی فردی و اجتماعی هستند.

او، سازمان دانش آموزی را نهادی تربیت محور و اجتماع محور دانست و عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی نهادی عمومی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در قالب تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی بوده و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ فعالیت‌های خود را رسما شروع کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری بیش از 20 پویش در سال گذشته و حضور فعال اعضا در این پویش ها، تصریح کرد: اعضای سازمان دانش آموزی در بهارستان علم و ادب محصول تفکر دینی، اخلاقی و معرفتی مبتنی بر نگرش تربیت پژوهی هستند که به همت مربیان خود مشغول خدمت به نظام تعلیم و تربیت و آحاد جامعه استان هستند.

او از سازمان دانش آموزی استان به عنوان دانشکده یادگیری مهارت های فردی و گروهی یاد کرد و ادامه داد: در این سازمان هویت اصلی یک انسان منعطف در فضای فکری جامعه امروزی ترسیم می‌شود، انسانی که صبر و نظم را می‌آموزد.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ضمن تشکر از کارشناسان پرتلاش و ساعی سازمان دانش آموزی، مدیران مدارس، مدرسین و مربیان خوش ذوق و توانمند پیشتاز، اعضا و مربیان مجامع، پارلمان مجلس دانش‌آموزی، خبرنگاران دانش‌آموز پانا و پیشکسوتان متعهد سازمان، اضافه کرد: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در تحقق اهداف تربیتی و کادرسازی‌های مدیریتی بالاترین نقش را در تعلیم و تربیت ایفا کند.

به گفته بااطمینان، سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، به پشتوانه مربیان ماهر و توانمند خود همچنان محکم و استوار باشعار همیشگی همفکری، همدلی و همکاری در راه رشد و اعتلای فرزندان عزیز استان؛ گام برمی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار