معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه‌ای

تهران (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از توسعه صلاحیت حرفه ای مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران با برگزاری دوره آموزشی زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه ای مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه‌ای

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی موثر و کارآمد برای تربیت دانش‌آموزانی که در زمینه‌های مختلف توانمند باشند، نیازمند بهبود و ارتقای علمی صلاحیت‌های حرفه‌ای نیروهای حوزه پرورشی است تا با تقویت عملکرد مطلوب آنها، اهداف مندرج در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش تحقق یابد.

او بیان کرد: در راستای ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای مربیان و معاونان پرورشی بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع، دوره آموزشی "زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه‌ای" به شکل متمرکز توسط "دبیرخانه کشوری طرح توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی حوزه پرورشی " با هدف ایجاد بستر مناسب برای به روز‌رسانی دانش، نگرش و مهارت حرفه‌ای نیروهای حوزه پرورشی برگزار شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این دوره 40 ساعته که بارگذاری محتوای آن در سامانه از اردیبهشت ماه آغاز و پایان آن 31 مردادماه سال جاری است، فرصتی برای بهبود مستمر صلاحیت و کیفیت عملکرد منابع انسانی حوزه پرورشی فراهم می‌کند تا بتوانند ضمن دانش‌افزایی، راهکارهای عملی مؤثر در ارتباط با دنیای رسانه‌ای را آموخته و در برنامه‌های فرهنگی خود مورد توجه قرار بدهند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد که با اهتمام و دقت نظر همکاران، بهره کیفی و مطلوب از این دوره، حاصل شود تا شاهد درخشش ایده‌ها و نظرات ناب تربیتی در حوزه فعالیت‌های پرورشی مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار