مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

۱۴۰۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مندهستند

بیرجند(پانا) ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اعلام کرد در حال حاضر ۱۴۰۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که تنها طی سه سال گذشته با یاری خداوند متعال و تلاش و همت کارکنان ۱۱۱۱ روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مندهستند

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت گازرسانی روستایی و نگاه ویژه شرکت گاز خراسان جنوبی به این موضوع، تا پایان امسال تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۰۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که تنها طی سه سال گذشته با یاری خداوند متعال و تلاش و همت کارکنان ۱۱۱۱ روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، در طول سال جاری گازرسانی به ۲۵۰ روستای باقی مانده استان انجام می‌شود و ضریب خانوار روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی در خراسان جنوبی به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

هاشمی با اشاره به خلق رکورد گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی سال ۱۳۹۹ افزود: بسیار خرسندیم که با وجود شرایط خاص اقتصادی و وجود بیماری کرونا، توفیق داشتیم ۶۳۴ روستای استان را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار