مراسم گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم در فیروزه برگزار شد

فیروزه(پانا)- به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم، از ۴۰ پیشکسوت و ۳۲ معلم نمونه آموزش و پرورش شهرستان فیروزه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم در فیروزه برگزار شد

در این مراسم که صبح امروز در سالن همایش های آموزش و پرورش شهر فیروزه و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، ابوالفضل حکیم پور، فرماندار شهرستان فیروزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت: جایگاه رفیع معلم‌ در جامعه بر کسی پوشیده نیست و بر نقش بی بدیل این قشر تلاشگر و فرهیخته در پیشرفت همه جانبه کشور بسیار زیاد است.

وی افزود: در این برهه حساس که شرایط موجود مانع از حضور معلمان عزیز و دانش آموزان گرامی در مدارس شد، به همت معلمان رویکرد آموزش مجازی به عنوان موثرترین شیوه آموزش توانست نقش بسیار خوب و تاثیرگذاری را در این امر ایفا کند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی معلمان تصریح کرد: تلاشهای بی وقفه معلمان و همراهی اولیا باعث شد که با وجود کمبود زیرساخت های خیلی مناسب به ویژه در ابتدا، مانع از ورود خلل در امر آموزش و پرورش نسل آینده ساز جامعه شود که البته در شهرستان فیروزه با برنامه ریزی ها و همت صورت گرفته، جزو شهرستان های برتر در این امر بوده است.
عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان با بیان این که اکنون کشور در این شرایط پیچیده جنگ اقتصادی قرار دارد، خواستار آن شد که با توجه به نقش معلمان، نسبت به تزریق امید و نشاط در جامعه و نیز مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تلاش شود تا بدین جهت یک انتخاب پرشور و صحیح روند رو به رشد کشور را شامل شود.

اهدای لوح تقدیر، تندیس معلم به همراه شاخه گل به عنوان به عنوان یادبود به برگزیدگان این مراسم توسط مسئولان اهدا شد.

اجرای سرود دانش آموزی، قرائت دکلمه و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه های جنبی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار