مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت:

انجمن اسلامی تشکیلاتی است که موجب سازندگی زندگی دانش آموزان است

کاشمر(پانا )- جلسه هم اندیشی اعضای فعال انجمن اسلامی خواهران دانش آموز کاشمر با مدیر و معاونان آموزش و پرورش ‏در جهت تبیین و رسالت های انجمن در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی تشکیلاتی است که موجب سازندگی زندگی دانش آموزان است

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشبختی به جهت آشنا شدن با اعضای فعال انجمن اسلامی گفت: همه ما در کنار تحصیل بهتر است در انجمن ها و موسسات و گروه های نقش آفرین جامعه شرکت کنیم و قوه تامل و ارتباطی خود را برای آینده تقویت کنیم و بهترین و آزادانه ترین مکان که کمک کار ما هم است انجمن اسلامی است.

وی ادامه داد: اعضای انجمن اسلامی باید در مرحله اول نسبت به خود و بعد دوستان و دیگران احساس مسئولیت کنند همچین انجمن اسلامی یک مجموعه تشکیلاتی است که موجب کنش اجتماعی و فرهنگی سازندگی زندگی شماست.

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز در سخنان خود به بیان ارزش های انجمن اسلامی پرداخت و گفت: کار و ارزش انجمن اسلامی شهید پروری و آموزش سبک زندگی شهدایی است.

در این جلسه اعضای انجمن از مدیر و معاونین آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم تشکر کردند و در آخر نیز مشکلات و خواسته های مسئولان و دانش آموزان انجمن اسلامی جهت رسیدگی و پیگیری مطرح شد.

کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار