تاکید بر حمایت از مقاومت و نهضت فلسطین تا رهایی قدس شریف

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را تجلی وحدت جهان اسلام در برابر ظلم و استکبار خواند و بر حمایت از مقاومت و نهضت فلسطین تا رهایی قدس شریف تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر حمایت از مقاومت و نهضت فلسطین تا رهایی قدس شریف

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن پیام در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز قدس، روز حیات مجدد اسلام است»
امام خمینی (ره)

روز قدس روز تجلی وحدت شکوهمند امت اسلام و همه آزادگان و مستضعفان جهان در برابر استکبار و ستم پیشگانی است که نه تنها خاک، بلکه میراث دین و فرهنگ و نمادهای هویت همه موحدان جهان را به اشغال در آورده و سعی در نابودی آن داشتند که به حمد الهی 41 سال پیش فرزانگی و درایت رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نقشه های شوم آنها را باطل کرد.

امام راحل خیزشی را پایه گذاری نمودند که هر انسان آزاده‌ای با هر دین و نژاد و ملیت امروزه فریاد فلسطین را سر می‌دهد و این وصله ناجور را به خانه ای سست تر از خانه عنکبوت بدل کرده است.

برای مستضعفان و مسلمانان جهان که هرروز علیه هر ظلم بی عدالتی به پیکارند؛ هرروز روز قدس است و امت اسلامی و رهبران ملت های مسلمان باید بدانند و آگاه باشند که در دام های پلید و فتنه مستکبران نیفتند و زمزمه های هرنوع سازش با این جرثومه فساد باطل است.

اما امسال روز قدس را نه با مشت های گره کرده در خیابان ها بلکه از درون خانه ها و با تبیین، بازشناسی و اشاعه اهمیت و جایگاه این پاره تن و مساله اصلی جهان اسلام رساتر از همیشه فریاد می زنیم و بانگ حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف را سر می دهیم.

اینک در یوم الله روز قدس همگام با مردم شریف ایران ؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطین و سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی با آرمان های امام و آرمان فلسطین تجدید پیمان کرده و تاکید می کنیم که تا حل این مساله عقیدتی و راهبردی جهان اسلام و آزادی قدس شریف، مقاومت و مبارزه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار