راهپیمایی خودجوش مردم پایتخت در روز جهانی قدس

تهران (پانا) - علی رغم اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع حتی خودرویی در روز قدس امسال به خاطر وضعیت کرونایی، اما مردم به صورت خودجوش در میادین و خیابان‌های تهران حاضر شده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی خودجوش مردم پایتخت در روز جهانی قدس

شرکت‌کنندگان در این مراسم پرچم‌هایی از فلسطین را در دست داشتند و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند. موتورسواران و خودروسواران نیز به صورت خودجوش به مردم محلق شدند و با اهتراز پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم فلسطین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این حرکت امروز همزمان با روز جهانی قدس در مسیر اصلی راهپیمایی هر سال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی تهران برگزار شد.

در برخی از میادین شهر نیز نظیر میدان فلسطین، میدان انقلاب و میدان آزادی تهران مردم با اهتزاز پرچم فلسطین، پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و امریکا را به آتش کشیدند.

همچنین همانطور که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرده بود امسال مسیر راهپیمایی همیشگی با نصب بنرها، پوسترها و پرچم‌های ضدصهیونیستی از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان آزادی تزیین شده بود تا بار دیگر همبستگی مردم کشورمان با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس را به نمایش بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار