فرماندار ویژه شهرستان میانه خبر داد:

۵۰ درصد گروه سنی بالای ۸۰ سال شهرستان واکسینه شدند

میانه (پانا)- فرماندار ویژه شهرستان میانه از واکسیناسیون نزدیک به 2400 نفر از افراد بالای 80 سال در شهرستان میانه خبر داد و گفت این مرحله 17 اردیبهشت به پایان خواهد رسید و واکسیناسیون افراد بالای 75 سال با تخصیص سهمیه واکسن شهرستان آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ درصد گروه سنی بالای ۸۰ سال شهرستان واکسینه شدند

محمدرضا مشایخی، واکسیناسیون افراد بالای 80 سال که جز گروه هدف دو هستند و درصد آسیب پذیری آنها بالا است را در راستای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بسیار ضروری دانست و ضمن دعوت از جاماندگان این گروه در امر واکسیناسیون برای مراجعه به مراکز بهداشت، عنوان کرد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته و تلاشهای کادر شبکه بهداشت و درمان در مراکز بهداشتی و درمانی تا امروز 50 درصد واکسیناسیون این گروه انجام شده است و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در شهرها و روستاها امروز و فردا 17 اردیبهشت آماده واکسینه کردن افراد جامانده از این فرایند هستند.

معاون استاندار گفت: افراد بالای 80 سال می توانند با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشتی و خانه های بهداشت روستاها جهت تزریق واکسن کووید 19 اقدام کنند.

لازم به ذکر است مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت امروز 16 اردیبشهت و فردا 17 اردیبهشت در شهر میانه از ساعت 16 الی 19.30 آماده پذیرش هستند.

همچنین خانه های بهداشت در روستاها نیز فردا جمعه 17 اردیبهشت در دو شیفت صبح ساعت 9 الی 13 و شیفت بعدازظهر از ساعت 16 الی 19.30 فرایند واکسیناسیون را انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار