مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

تبادل تجربیات موفق آموزشی تسریع ارتقا کیفی تعلیم و تربیت را در پی دارد

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد تبادل تجربیات موفق آموزشی تسریع کننده ارتقا کیفی تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تبادل تجربیات موفق آموزشی تسریع ارتقا کیفی تعلیم  و تربیت را در پی دارد

مهین منافی در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره علمی تجربیات برتر که به صورت کشوری و ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و برگزیدگان کشوری برگزار شد در دیدار با معلم منتخب استان در این جشنواره افزود: مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت در نظام آموزشی است و بخش عمده ای از عمر دانش آموزان در این محیط سپری می شود.

وی ادامه داد: لازم است ابعاد مختلف ساحتهای ششگانه تعلیم تربیت از ابعاد شناختی و عاطفی گرفته تا ابعاد اخلاقی، اجتماعی و تربیتی که در شکل گیری شخصیت آنان تاثیر دارد مورد توجه باشد.

منافی با بیان اینکه این جشنواره در مسیر عدالت آموزشی و مسوولیت اجتماعی و مدرسه محوری حرکت کرده است ادامه داد: یکی از سیاستهای راهبردی آموزش و پرورش مدرسه محوری است و تجربیاتی که در این محیط تولید و علمی می شوند، تجربیاتی ارزشمند و نیازمند بررسی، ثبت و ضبط هستند.

وی بیان کرد: این جشنواره می تواند نقطه عطفی در بروز خلاقیتهای معلمان و نیز تحول آفرینی در محیط مدارس و در نهایت تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

در این آیین همزمان با برگزیدگان کشوری این جشنواره ملی از منتخب استان آذربایجان غربی، بهروز آیریملو از شهرستان ماکو توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار