فرماندار اسلامشهر:

آموزش از راه دور معلمان در شرایط کرونایی شاهکار بود

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد شیوع ویروس کرونا در کشور زحمت معلمان را مضاعف کرده و به مدد عشق و علاقه این قشر فرهیخته به تعلیم و تربیت، آموزش دانش‌آموزان در کشور به خوبی در جریان است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش از راه دور معلمان در شرایط کرونایی شاهکار بود

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در نشست مشترک مدیران و کارکنان و جمعی از فرهنگیان ادارات آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه در سخنانی با گرامی‌داشت ایام لیالی قدر و هفته مقام اظهار کرد: عده‌ای سعی کردند با بزرگ‌نمایی برخی ایرادات سطحی آموزش از راه دور، زحمات ارزشمند فرهنگیان را زیر سوال ببرند و وزارت ارتباطات هم با وجود اینکه در تأمین بسیاری از تجهیزات مخابراتی به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکل مواجه بود، خیلی خوب با آموزش و پرورش همراهی داشت و تا دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز با دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت و شبکه شاد خللی در امر آموزش ایجاد نشود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش اسلامشهر در حوزه‌های مختلف در سطح استان تهران بیان کرد: درخشش دانش‌آموزان اسلامشهری در المپیادها و جشنواره‌های مختلف علمی، قرآنی و هنری همچنین کسب رتبه‌های درخشان در کنکور سراسری نشان داد که اقدامات کیفی بسیار خوبی در سال‌های اخیر در سطح آموزش و پرورش انجام شده است.

مرسلپور ادامه داد: در حوزه نوسازی و بهسازی مدارس شهرستان و ساخت مدارس جدید با مشارکت خیرین مدرسه‌سازو همچنین تخصیص اعتبارات دولتی اقدامات ارزشمندی در اسلامشهر صورت گرفته و در حال حاضر 4 مدرسه جدید در اسلامشهر و دو مدرسه جدید در شهر چهاردانگه آماده افتتاح هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز بیست و هشتم خرداد 1400 و حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را امری مهم دانست.

او تأکید کرد: معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در 42 سال گذشته بیشترین نقش را داشتند در انتخابات پیش رو نیز می‌توانند با توجه به جایگاه اجتماعی و تاثیرکلامی که دارند مردم را جهت حضور گسترده در انتخابات تشویق و دلگرم کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار